Alla inlägg den 22 oktober 2016

Av Mikaela - 22 oktober 2016 22:53

Musik är så gött att ha med sig! När man promenerar långa sträckor, står och gungar i bussen, eller tar en joggingtur mitt i natten (inte särskilt stor chans). -Jag har ju för tusan småbarn! Då sover man varje chans man får!


Jag tänkte slänga ihop en lista med tre av mina absoluta favoritlåtar just nu! De är inte moderna, men de är de låtar jag gärna lyssnar på många gånger om för illfället.



/MikaelasPyjamas


Av Mikaela - 22 oktober 2016 12:04

Dessa drömmar är underbara! Har ni upplevt det tidigare? När man verkligen blir förälskad i en dröm och vaknar upp med ett kärleksrus i hela kroppen? -Inte den snuskiga sorten såklart! Det har nu hänt mig tre gånger. (Ja, jag älskar fortfarande min sambo, och nej, jag känner inga skuldkänslor över det här).


Första gången jag hade en sådan dröm drömde jag att jag bodde riktigt jävla högt upp i en fallfärdig byggnad som bara hade alternativet trappor. Jag hade beställt ett flertal olika bokhyllor i olika färger. (Jag visste ju inte vilken som skulle passa bäst). Det var såklart hemleverans och en mycket ung Kevin McKidd (Owen Hunt i Grey's Anatomy) fick stånka upp och ner för dessa trappor. Efter detta gick vi ut till en restaurang (och jag hade eleganta spetsandskar på mig) där man fick beställa sin mat och sedan laga den själv... Det är väldigt lustigt det här. Han är ju inte min typ. Jag har tidigare aldrig känt mig attraherad av honom. Jag föredrar män med mörkt hår och gärna lite stubb. (Faderskomplex).

 

 


Andra gången drömde jag om Tyler Hoechlin (Derek Hale i Teen Wolf) som jag nästan forcerat fram. Han är ju bland de snyggaste män jag sett! Han var så mysig och bjöd mig på en pistagebulle och en karamellatte och försäkrade mig om att jag absolut inte behövd passa min vikt.

 

   T

 

Den tredje kan jag inte visa en bild av. Han finns nämligen bara i mitt huvud. Efter den drömmen så kände jag mig nästan övergiven. Jag skulle ju aldrig få se honom igen! Snyft! Jag är alldeles för känslig för sådana hära låtsas-förälskelser. Han var ju helt perfekt.

 

Jag är dock nöjd med det liv jag har! Men drömmarna är supermysiga. Vi får väl hoppas att jag kan lyckas förmedla dessa känslor i en bok någon dag.

 

/MikaelasPyjamas

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna till min blogg! Mitt namn är Mikaela och jag är 25 år gammal. Jag är mamma till 4-åriga Nelly som bor hos mig varannan vecka. Jag lever också tillsammans med min fina man Tarek.

Den 12:e november är Nellys lillebror beräknad. Följ min

Senaste inläggen

Mitt Arkiv

Röstning

Vilket av följande partier skulle du helst rösta på i nuläget?
 Vänsterpartiet
 Socialdemokraterna
 Miljöpartiet
  Liberalerna
 Centerpartiet
 Sverigedemokraterna
 Kristdemokraterna
 Moderaterna

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2016 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards